Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Szkoła Visual Merchandisingu / Szkolenia Visual Merchandising

Szkoła Visual Merchandisingu (zaoczne)

UCZ SIĘ U NAJLEPSZYCH – Brak specjalistów na polskim rynku pracy otwiera ogromne możliwości zatrudnienia dla przyszłych absolwentów pierwszej w Polsce Szkoły Visual Merchandisingu. Absolwenci szkoły SVM otrzymują dyplom z tytułem Projektant i Dekorator Wnętrz, Specjalista ds. Visual Merchandisingu, który wydawany jest także w wersji anglojęzycznej.
Szkoła Visual Merchandisingu  umożliwia  swoim absolwentom  podjęcie wyższych studiów w University of the Creative Arts w Wielkiej Brytanii na poziomie BA,Ma lub PhD.

  • visual merchandising, Szkoła Visual Merchandisingu

    Szkoła Visual Merchandisingu (SVM) to dwuletnia szkoła, prowadzona w systemie zaocznym (18 zjazdów w ciągu roku, 20-24h lekcyjnych w trakcie zjazdu, zjazdy sobota-niedziela, co dwa tygodnie) jako kierunek w Szkole Wnętrz i Przestrzeni. Szkoła Visual Merchandisingu – SVM wybierana jest również jako szkoła podyplomowa przez osoby posiadające wyższe wykształcenie lub studiujące równolegle na innych uczelniach, w tym również artystycznych. Nadzór pedagogiczny nad działalnością szkoły sprawuje Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Absolwenci szkoły policealnej SVM otrzymują dyplom z tytułem Projektant i Dekorator Wnętrz, Specjalista ds. Visual Merchandisingu, który wydawany jest także w wersji anglojęzycznej. Rok szkolny trwa od października do czerwca włącznie. Ze względu na warsztatowy charakter zajęć i indywidualne podejście do każdego słuchacza, ilość miejsc ograniczona. Szkoła funduje stypendium dla najlepszego słuchacza SVM – warunki w zakładce rekrutacja.

    Dzięki gruntownemu przygotowaniu absolwenci naszej szkoły obejmują kierownicze stanowiska w działach VM dużych firm. Takich kwalifikacji nie uzyska się po  kilkudniowych kursach. Absolwenci  Szkoły Visual Merchandisingu pracują głównie jako Visual Merchandizerzy, ale podejmują również pracę jako styliści, personal shopperzy, redaktorzy mody, specjaliści od reklamy oraz, dzięki  dobrej  znajomości  programów komputerowych, jako graficy.

    Wychodzimy z założenia, że zawód Visual Merchandisera to misja. Wsłuchując się w potrzeby swoje i innych uczymy się tworzyć środowisko w jak największym stopniu sprzyjające przyjaznym i skutecznym zakupom. Wykładowcy – najlepsi w kraju specjaliści otwarcie rozmawiają ze studentami o pragnieniach i atmosferze towarzyszącej sprzedawaniu i kupowaniu. Tworzymy projekty, które spełniają marzenia o idealnym sklepie i idealnych zakupach. Co zrobić, by zachwycić klientów i sprawić, by czuli się otoczeni troską? Wspólnie poszukajmy odpowiedzi w Szkole Visual Merchandisingu. Zapraszamy do zapoznania się z inspirujące pracami  jej studentów i dyplomami absolwentów.

    A ponadto SVM:

    • To jedyna taka szkoła w Polsce
    • To szkoła o bardzo dobrej opinii – ponad 47% słuchaczy podejmuje naukę w SVM na skutek rekomendacji znajomych, absolwentów szkoły, ludzi z branży, znanych mediów i dziennikarzy
    • To wysoka jakość kształcenia – co można ocenić zapoznając się z pracami studentów i absolwentów prezentowanymi na tej stronie
    • To prestiżowa edukacja – ceniony dyplom otwiera drzwi do pracy w polskich firmach odzieżowych jak również międzynarodowych sieciówkach, w wielu przypadkach firmy oczekują legitymowania się dyplomem SVM przed przyjęciem do pracy. Duża ilość absolwentów pracuje na kierowniczych stanowiskach dużych firm odzieżowych
    • To realne wartości – szkoła zapewnia bardzo dobre kompleksowe przygotowanie do pracy w zawodzie i mogą samodzielnie działać na rynku freelancerskim
    • To 7 lat tradycji w działaniu w obszarze nauczania visual merchandisingu, stałe podnoszenie poziomu i modyfikacja programu do aktualnych potrzeb na rynku,
    • Wybierana jest również jako szkoła podyplomowa przez osoby posiadające wyższe wykształcenie lub studiujące równolegle na innych uczelniach, w tym również artystycznych.Tym samym zdobywają zawód dający niezależność i poszukiwany na rynku pracy.Wszystkie kierunki KSA są otwarte dla słuchaczy zagranicznych i co roku naukę podejmuje liczna grupa uczniów z całego świata.
    • To placówka, która oferuje znakomite warunki lokalowe w centrum historycznym Krakowa, dwa własne budynki o łącznej powierzchni 2800 m2 ze świetnie wyposażonymi pracowniami krawiecką, biżuterii, nakryć głowy, malarską, dwoma pracowniami komputerowymi, studiem fotograficznym

     Jeśli chcesz wiedzieć

    •  jak stworzyć sklep do którego klienci zawsze będą chętnie wracać
    • jak eksponować produkty aby realnie wpływać na wyniki sprzedaży
    • co zrobić, aby sklep był miejscem przyjaznym dla kupujących
    • jak witryną i aranżacją skutecznie przyciągać uwagę klientów

    to Szkoła Visual Merchandisingu jest miejscem dla Ciebie! Zapraszamy wszystkich, którzy pragną zgłębić tajniki VM i wykorzystać je w praktyce – zapotrzebowanie na specjalistów VM wciąż rośnie!

    Kim jest Visual Merchandiser?

    • to osoba odpowiedzialna za kreowanie ekspozycji w przestrzeni sklepowej. Edukuje klienta w zakresie aktualnych tendencji w modzie.
    • jego głównym zadaniem jest uzyskanie wzrostu sprzedaży. Od jego wiedzy i umiejętności zależy sukces handlowy firmy.
    • to on “pociąga za spust”. Skuteczne działanie na tym polu wymaga połączenia wiadomości z wielu dziedzin z kreatywnością i zdolnościami organizacyjnymi, dlatego kształcenie specjalistów visual merchandisingu ma charakter interdyscyplinarny i wymaga od słuchacza dużego zaangażowania i prawdziwej pasji

    Visual Merchandsing to szeroka dziedzina o której napisano wiele książek. Autorem kilku z nich jest Martin Pegler, guru VM,  z którym konsultowaliśmy program Szkoły Visual Merchandisingu. Wiedzy z zakresu VM nie można zdobyć na kilkudniowych kursach. Jeżeli chcesz zrobić karierę w tej dziedzinie musisz posiąść informacje i umiejętności, które wymagają wielkiego nakładu pracy. Trzeba opanować specjalistyczne programy komputerowe (3dsMax, Corel), a także wiedzę z zakresu marketingu i psychologii klienta.To najlepsza szkoła i kurs visual merchandisingu jeżeli chcesz zbudować profesjonalne portfolio i szybko podjąć pracę w zawodzie!

    Szkoła Visual Merchandisingu, image descriptionAgnieszka Pisz, dyplom 2012, Vm dla Nine West

  • Prezentowane prace to efekt zmagań studentów z ćwiczeniami z poszczególnych pracowni, które łączy jedno: interdyscyplinarne przygotowanie studenta do odpowiedzialnej i rzetelnej pracy w visual merchandisingu. Nasi wykładowcy dobierając program nauczania mają na uwadze wymagania rynku VM i stale rosnący poziom wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej. Stawiamy przede wszystkim na doświadczenie, dbając jednak o wcześniejsze przygotowanie studenta do działań praktycznych poprzez interaktywne wykłady. Naszym priorytetem są samodzielni i odpowiedzialni pracownicy różnych szczebli – od dekoratora sklepu po managera zarządzającego działem visual merchandisingu.

    projektowanie ekspozycji vmproejktowanie witrynpracownia vmstylizacjaproj-wnetrzkompozycjacorel3dsmaxpstechniki-prez

  • Realizacja dyplomu to podsumowanie pełnych dwóch lat nauki w szkole. Każdy student samodzielnie opracowuje podręcznik VM dla wybranej marki, którą prezentuje w dowolnie wybranej przestrzeni (sklep, bar, garaż, poddasze, hale sportowe, opuszczony basen etc.). Podręcznik VM to profesjonalne narzędzie, które zawiera opracowanie funkcjonalności sklepu, propozycję ekspozycji kolekcji, pomysł na witryny (projekt sezonowy oraz wyprzedażowy) a także pełny pakiet materiałów POS. Każdy student samodzielnie opracowuje książkę graficznie, którą następnie zleca do druku. Uzupełnieniem podręcznika jest obowiązkowy aneks. To wybrany przez studenta interesujący go przedział z zakresu kształcenia (projektowanie mebla, fotografia, grafika, stylizacja), który szczegółowo opracowuje na planszach. Zwieńczeniem pracy dyplomowej jest obrona, podczas której student prezentuje efekt swojej pracy.

    jagiellocyganstawarskajablonskahorakmarczykniemiecstaregapopowskakatarzyna gorskaaugustynoliwia majorgruszzynskaradoszekserkowskaslaskaleszczykereckawąsiknadolnikpiszlukasiewiczstopabalakarzberyczjungiewiczhuzarskaczajkowska

  • Szczegóły dotyczące rekrutacji – kliknij tutaj

  • Głównymi założeniami programu oprócz przekazania niezbędnych do visual merchandisingu wiadomości jest stymulowanie kreatywności słuchacza, rozwinięcie umiejętności pracy w zespole i zdolności organizacyjnych. Wykładowcy szkoły to wyśmienici specjaliści z dziedziny wystawiennictwa,projektowania wnętrz, projektowania mody i stylizacji oraz specjaliści VM z doświadczeniem pracy w dużych korporacjach korzystających z zachodnich wzorców.SVM to również świetna szkoła i kurs stylizacji.

    NOWY PROGRAM od 2015/2016 roku – SZKOŁA VISUAL MERCHANDISINGU (SYSTEM ZAOCZNY)

    SEMESTR I

    Wykłady:

    • Visual Merchandising I
    • Visual Merchandising II
    • Podstawy ekonomii i marketingu
    • Stylizacja i tendencje w modzie

    Ćwiczenia:

    • Visual Merchandising I
    • Visual Merchandising II
    • Stylizacja
    • Rysunek
    • Kompozycja
    • Pracownia komputerowa Corel
    • Pracownia komputerowa Photoshop
    • Pracownia komputerowa 3DsMax

    SEMESTR II

    Wykłady:

    • Visual Merchandising
    • Podstawy ekonomii i marketingu
    • Współczesne zagadnienia i trendy kultury
    • Psychologia klienta

    Ćwiczenia:

    • Visual Merchandising I
    • Visual Merchandising II
    • Materiałoznawstwo
    • Pracownia projektowania witryn
    • Stylizacja
    • Pracownia komputerowa 3DsMax
    • Pracownia komputerowa Corel
    • Pracownia komputerowa Photoshop

    SEMESTR III

    Wykłady

    • Podstawy projektowania wnętrz komercyjnych
    • Współczesne zagadnienia i trendy kultury
    • Techniki świetlne
    • FMCG

    Ćwiczenia:

    • Visual Merchandising
    • Pracownia projektowania witryn
    • Pracownia grafiki komercyjnej
    • Pracownia projektowania mebla
    • Pracownia komputerowa 3DsMax
    • Pracownia komputerowa Corel
    • Pracownia komputerowa Photoshop
    • Fotografia

    SEMESTR IV

    Wykłady

    • Współczesne techniki prezentacji
    • Autoprezentacja

    Ćwiczenia

    • Visual merchandising
    • Pracownia grafiki komercyjnej
    • Projektowanie wnętrz
    • Pracownia projektowania mebla
    • Pracownia komputerowa 3DsMax
    • Pracownia komputerowa Corel
    • Pracownia komputerowa Photoshop

     

    Szkoła-Visual-Mechandisingu

    CS5_Design_Premium_mnemonicProgramy graficzne ADOBE dla słuchaczy KSA ze zniżką 80% – przeczytaj jak kupić

    Szkoła Visual Merchandisingu, Fot. Piotr-KieratSzkoła Visual Merchandisingu, Fot. Piotr-Kierat

  • mgr Monika Harłacz

    monika harlacz_ksa_gotowe_sz

    Wykładowca autorskiego programu z zakresu visual merchandisingu oraz stylizacji i tendencji w modzie w Szkole Artystycznego Projektowania Ubioru. Z wykształcenia absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru w Krakowskich Szkołach Artystycznych. Uczestnik kursu stylizacji w EAS w Łodzi. (Europejska Akademia Stylizacji w Łodzi).Z doświadczenia wieloletni praktyk z zakresu działań związanych z visual merchandisingiem, stylizacją oraz wykładowca, trener i twórca autorskich programów szkoleniowych. Była manager ds. visual merchandisingu, obecnie właścicielka firmy MHSHOWROOM, która od 2006 roku aktywnie działa na rynku w obszarze visual merchandisingu, stylizacji sesji zdjęciowych i pokazów mody oraz szkoleń i konsultacji. Najważniejsi Klienci, z którymi współpracowała to m.in. Gatta, Answear, Reporter, Christies, Luxottica Poland, Essilor, Bialcon, Click Fashion, Wójcik, Dalia, Mcarthur, Kubenz. W ramach współpracy z KSA szkoliła także takie marki jak LPP, Big Star, Intermoda. Monika Harłacz, jako specjalista w dziedzinie VM jest zapraszana jako prelegent  i wykładowca na targi związane z branżą mody (m.in. MTP w Poznaniu), od 3 lat jest członkiem jury w konkursie Retail Marketing Awards na najlepszy sklep w branży mody, organizowany przez PROMEDIA. Jest także autorką wielu publikacji z zakresu visual merchandisingu (Fashion Business, Moda Damska, Moda Męska, Rynek Mody, Visual Communication, Magazyn Mody Intymnej, Farmacja Praktyczna, Branża Dziecięca, Barrel Fashion). Wraz z partnerami została doceniona przez prestiżowy magazyn Retail Design International, w którym opublikowano realizację projektu krakowskiego butiku dla ekskluzywnej, włoskiej marki.

    mgr Izabella Cichocka-Mycek

    Izabella Cichocka Mycek Szkoła Visual Merchandisingu

    Główny projektant marki BYTOM i wykładowca VM w Szkole Visual . Od kilkunastu lat ściśle związana z branżą odzieżową. Pracowała dla takich marek jak Vistula czy Ochnik. Tworzyła kostiumy do przedstawień teatralnych i stylizacje do magazynów lifestylowych.  Jej pasją już od najmłodszych lat jest moda i Visual merchandising. Należy do grona szczęśliwców, którzy łączą pasję z pracą zawodową.

    mgr Wojciech Skulski

    Wojtek_3

    Visual merchandiser z ponad dziesięcioletenim doświadczeniem. Pracował dla takich marek jak: Tatuum, Tommy Hilfiger i Hilfiger Denim, Timberland, Umbro, Lacoste, Bench, Symbiosis,
    Sizeer, Mizuno oraz 50 Style, Caterina i Sesst. Obecnie jest odpowiedzialny za wizerunek salonów Gino Rossi w Polsce, Niemczech i Czechach. Jest autorem specjalistycznych artykułów i wypowiedzi o vm’ie w branżowej prasie (TextilWirtschaft Moda Forum, Wnętrze Sklepu,Handel w Praktyce).

    mgr sztuki Alfred Marek

    Alfred MArek Szkoła Kreatywnej fotografii

    Wykładowca projektowania wnętrz, projektowania mebla i pracowni komputerowej (CorelDRAW). Ukończył Wydział Wzornictwa Przemysłowego na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Od 1980 do 2013 roku wykonał i zrealizował ponad 2100 projektów, na które złożyły się m.in. projekty wnętrz i mebli dla banków, restauracji, sklepów i biur, projekty produktów, wystawiennictwa i wnętrz m.in dla Ramon Soler Hiszpania, Kohler USA, RAF Włochy, Luton USA, Nowy Styl Polska, Excellent Polska, Huppe Niemcy, projekt wnętrz Muzeum Drogownictwa w Szczucinie. Wielokrotnie prezentował swoje projekty na wystawach zbiorowych i indywidualnych, np. na biennale plakatu w Katowicach, w galerii Pryzmat ZPAP w Krakowie, w galerii Sukiennice w Krakowie (wystawa indywidualna).

    mgr sztuki Grzegorz Garcarz

    620x (39)

    Wykładowca pracowni komputerowej (3DsMax), wystawiennictwa, kompozycji i perspektywy. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie (wydział Architektury Wnętrz, kierunek Wystawiennictwo). Autor projektów wnętrz, biur i przestrzeni targowych. Jest czynnym projektantem wnętrz i projektantem plastycznym. Jego pasją oprócz projektowania wnętrz jest spadochroniarstwo wyczynowe.

    mgr sztuki Dorota Ryn-Holcer

    Szkoła mody

    W Szkole Visual Merchandising uczy rysunku odręcznego, a w Szkole Artystycznego Projektowania Ubioru – rysunku żurnalowego – Ilustracja mody. W 1986 roku uzyskała tytuł magistra sztuki na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie – Wydział Form Przemysłowych (Wzornictwo). Jest absolwentką studiów podyplomowych na Uniwersytecie Pedagogicznym w zakresie Pedagogiki. Ukończyła również Europejskie studia Terapii Zajęciowej ENOTHE, jest specjalistą w dziedzinie Arteterapii. Brała udział w kilkudziesięciu (także międzynarodowych) konferencjach, warsztatach naukowych, sympozjach i szkoleniach, warsztatach terapeutycznych i artystycznych. Jest autorką kilkunastu publikacji z zakresu sztuk plastycznych. Opracowała scenariusze zajęć edukacyjnych oraz pomoce dydaktyczne z plastyki powszechnie stosowane przez nauczycieli w całej Polsce. Recenzentka ponad 40 podręczników do Plastyki.  Lubi fotografować, rysować kredkami i suchymi pastelami. Zajmuje się tworzeniem tkanin, głównie w technice patchworku, współpracuje z kilkoma galeriami sztuki użytkowej w Polsce, pokazywała swoje prace między innymi na indywidualnych wystawach w La Serena i Santiago de Chile.

    Pasje: kulturoznawstwo – szczególnie kultura Ameryki Południowej, poezja, literatura, fotografia, podróże dalekie i bliskie, wycieczki rowerowe, jazda na nartach, żeglarstwo, joga. Ceni prosty i zdrowy styl życia, popiera działania w obronie humanitarnego traktowania zwierząt.

    mgr Magdalena Kęskiewicz

    Prowadzi wykłady “Moda a popkultura”oraz “Promocja sprzedaży”. Absolwentka SAPU, ukończyła również Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prowadzi własną działalność Concept Studio Młoda Moda, która jest jednocześnie pracownią krawiecką, sklepem i galerią w jednym. Projektuje kolekcje, bierze udział w pokazach mody i konkursach m.in. OFF Fashion Kielce, Złota Nitka 2007, FUTURE. Pracuje również jako stylistka przy sesjach zdjęciowych, publikowanych min. w Eks-Magazynie i Mieście Kobiet. Jako stylista współpracuje z fotografami mody, firmami odzieżowymi, agencjami reklamowymi oraz producentami pokazów (Moda&Styl, Lounge Magazyn, Secret Lashes).

    Margaret Larmuth

    larmuth

    Margaret Larmuth jest szwajcarską specjalistką ds. Visual Merchandisingu oraz wykładowcą w Szkole VM. Posiada wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie, które zdobyła pracując m.in. dla tak wielkich firm jak Michelgroup (Szwajcaria). W zakres jej obowiązków wchodził m.in.: wybór mebli, materiałów architektonicznych, kolorów, wyposażenia dla projektów handlowych i mieszkaniowych. Niezwykle istotne są dla niej jakość i innowacyjność produktów. Swą szeroką wiedzę zdobyła studiując na Port Elizabeth Technikon (Textile and Weaving Arts), University of South Africa (Art History and Conservation) oraz Höhere Fachschule für Farbgestaltung (Colour and Material Design in Architecture). Pracowała również w Hiszpanii, Holandii oraz Turcji, gdzie angażowała się w wiele projektów. Wspiera kreatywne pomysły oraz zajmuje się prowadzeniem analiz dotyczących nowych trendów oraz badaniem rynku. Chętnie bierze udział w targach oraz wydarzeniach branżowych. Była gościem specjalnym festiwalu Zaprojektowani – Krakowskie Spotkania z Dizajnem. Jest również artystką oraz dziennikarką.


  • Brak specjalistów na polskim rynku pracy otwiera ogromne możliwości zatrudnienia dla przyszłych absolwentów pierwszej w Polsce Szkoły Visual Merchandisingu. Nasi absolwenci pracują w sieciach handlowych największych światowych marek, niejednokrotnie obejmując kierownicze stanowiska w dziale VM. Cenieni są za wszechstronne przygotowanie do zawodu i samodzielność, jak również za umiejętności koordynowania pracy zespołów ludzkich i planowanie długofalowych działań VM. Współpracują z architektami w projektowaniu wnętrz sklepowych uwzględniając zasady nowoczesnego VM, sprzyjającego zwiększeniu sprzedaż. Szkoła Visual Merchandisingu pozostaje w kontakcie z największymi producentami odzieży, którzy spośród naszych słuchaczy wybierają osoby do pracy w działach VM.

    Szkoła Visual Merchandisingu, Fot. Piotr-Kierat Szkoła Visual Merchandisingu, Fot. Piotr-Kierat

    Dzięki znajomości tendencji i stylizacji absolwenci podejmują również pracę na stanowiskach stylisty w portalach i magazynach modowych, uczestniczą w realizacji sesji zdjęciowych dla firm odzieżowych, jak również pracują z indywidualnym Klientem w zawodzie personal shoppera. Ogólne wykształcenie plastyczne oraz opanowanie programów komputerowych pozwala im na realizowanie projektów graficznych dla firm z różnych branż. Absolwenci Szkoły Visual Merchandisingu są również zatrudniani w agencjach reklamowych i biurach projektowych. Interdyscyplinarna współpraca między studentami dotyczy wszystkich kierunków Krakowskich Szkół Artystycznych.Studenci SVM mogą zdobywać doświadczenie w stylizacji sesji zdjęciowych współpracując z projektantami mody ze Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru oraz fotografami – słuchaczami Szkoły Kreatywnej Fotografii. Współpracująca ze szkołą Agencja Modeli i Promocji Mody Reklamex zapewnia nieodpłatnie modelki w trakcie prac nad kompletowaniem portfolio. Wspólne działanie na polu sztuki i dizajnu pomaga zdobywać nowe, niezbędne doświadczenia, buduje w szkole przyjazną atmosferę oraz daje możliwość nawiązania znajomości, które w przyszłości okażą się cenne w pracy zawodowej.


  • Przez cały okres kształcenia dbamy o to, by inicjatywy i sukcesy naszych słuchaczy były prezentowane szerokiej publiczności. Najlepszych absolwentów i słuchaczy szkoła promuje w artykułach prasowych, programach telewizyjnych i radiowych oraz pośredniczy w ich kontaktach z mediami. Część dyplomów prezentowana jest na corocznych wystawach ‚Fotoprzestrzenie”. Promocja najlepszych absolwentów odbywa się na łamach magazynu KSA – TUBA. Wszystkie bieżące wydarzenia, w których biorą udział nasi słuchacze i absolwenci są promowane na blogu KSA i na profilu Facebook szkoły.
  • Słuchacze SZkoły Visual Merchandisingu mieli okazje uczestniczyć w spotkaniach i warsztatach z wybitnymi przedstawicielami sztuki i dizajnu: Jeanloup Sieff, Mark Bickerstaffe, Ernestine Ruben, Naomi Rosenblum, Martin Pegler, Veronique Rouge, Tony Folan, Ewa Minge, Gary Baseman.

  • Kliknij, alby poznać szczegóły:
    >>Kurs aranżacji kubików sklepowych I stopień info
    >>Otwarte szkolenie / Kurs visual merchandisingu I stopień – podstawy VM info
    >>Otwarte szkolenie / Kurs visual merchandisingu II stopień – praktyka info
    >>Szkolenie ze stylizacji | Kurs stylizacji dla visual merchandiserów i projektantów mody info

  • Szkoła Visual Merchandisingu

  • Instagram Krakowskich Szkół Artystycznych – kliknij tutaj

  • TUBA to bezpłatny magazyn dla zainteresowanych modą, dizajnem, fotografią i teatrem. Przybliża dokonania młodych twórców, publikuje wywiady, informuje o najciekawszych wydarzeniach. Pełen przydatnych informacji dla ludzi z aspiracjami artystycznymi, interesujący także dla osób spoza „branży”.

    Kliknij na okładkę, by pobrać cały numer w PDF.

    tuba-12tuba-11 Tuba 10 okladkatuba okladkatuba_2013_netTUBA 2012tuba_06_Page_01tuba 05TUBA 04tuba03tuba 02tuba01

English version: All student works presented below are results of regular workshops that show interdisciplinary preparation in the field of visual merchandising. In VM the products being sold are typically displayed in such as way as to attract consumers from the intended market by drawing attention to the product’s best features and benefits. Our priority is to educate independent and responsible staff at all levels – from interior decorator to active store manager.