Kolekcja LOVE IS LOVE Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz - KSA Kolekcja LOVE IS LOVE Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz - KSA
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Kolekcja LOVE IS LOVE Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz - KSA

Kolekcja LOVE IS LOVE Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz

LOVE IS LOVE jest formą kampanii społecznej promującej i wspierającej edukację na temat LGBT+. Zobaczcie nową kolekcję Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz, absolwentki Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru.

Przesłanie kolekcji LOVE IS LOVE ma na celu szerzenie świadomości, upowszechnienie tematu i dotarcie do jak największej liczby odbiorców z hasłem „hej, miłość to miłość, co może być bardziej codziennego, pięknego i ludzkiego?!”

Inspiracją do powstania kolekcji jest odwaga młodych ludzi, którzy nie bacząc na przeciwności i częsty brak zrozumienia znajdują w sobie siłę, by walczyć o siebie, swój los, głośno mówić o tym, że brakuje im poczucia bezpieczeństwa i nie chcą być marginalizowani. Dla marki WTK empatia, zrozumienie i tolerancja, to jedne z najważniejszych wartości, a dążenie do dumnego, godnego życia, na jakie zasługuje każdy człowiek będzie zawsze przez nią wspierane.

Miłość nie może nas wykluczać, ma nas scalać bez względu na klasy społeczne, barwę, orientację, politykę, czy wiarę. Nie można się jej bać, bo emocje są czymś naturalnym, są na poziomie oddychania, a Miłość jest Królową wszystkich uczuć. Nie udziwniajmy tego co w swojej wyjątkowości jest tak bardzo zwyczajne i normalne, tak codzienne i osobiste, że nikt nie ma prawa tego kwestionować.

 

 


O MARCE

WTK- marka odzieżowa założona przez Walerię Tokarzewską – Karaszewicz, polską projektantkę młodego pokolenia, stylistkę i podróżniczkę. 

Markę cechuje odwaga w doborze kolorów i ich łączeniu, oraz mnogość barw. Charakterystycznym elementem projektów są ręcznie wykonywane zdobienia biżuteryjne i hafty na ubraniach, dbałość o najmniejsze szczegóły w wykończeniu, a także autorskie grafiki tworzone przez projektantkę. Wszystkie materiały i półprodukty użyte w kolekcji są przywożone z podróży teamu Travel Tasters (w którego skład wchodzi Waleria) po różnych zakątkach świata – głównie Azji – Japonii i Korei.

W marce istotną wartością jest brak powtarzalności, oryginalność, staranne wyselekcjonowanie materiałów użytych do produkcji kolekcji, stąd również wyszukiwanie ich w najodleglejszych zakątkach ziemi. Inspiracje do kolekcji również rodzą się podczas wyjazdów, są zbiorem subiektywnie najpiękniejszych elementów z różnych kultur i tradycji.

WTK puszcza oko do swoich odbiorców zgrabnie balansując na krawędzi haute couture i popkultury, nakłaniając widza, by nie był codziennie poważnym szarym dorosłym i stawiał na marzenia! Projekty są dedykowane osobom, które chcą emanować radością, dzielić się swoją dobrą energią z resztą świata i zmieniać go coraz bardziej atrakcyjne miejsce do życia. Nie boją się wzroku innych ludzi na sobie, a nawet go lubią! Kochają sztukę i wiedzą czym jest zabawa.Kolekcje powstają w niewielkich nakładach produkcyjnych (produkcja w Polsce) i są sprzedawane w sklepie internetowym.