noscript image
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Kurs Visual Merchandising II stopień/praktyka

kurs-visual-merchandisingu

TERMIN: szczegóły wkrótce

Cena: 800 zł – 10% zniżki dla osób, które posiadają dyplom ukończenia poprzednich dwudniowych szkoleń  VM organizowanych przez Krakowskie Szkoły Artystyczne.

Ilość miejsc ograniczona, max 16 osób. Decyduje kolejność wpłat.

Zapisy na kurs mailowo: kursy@ksa.edu.pl

W tytule wiadomości należy podać tytuł i wybraną datę kursu, w treści imię, nazwisko oraz numer kontaktowy. Wiadomość zwrotna będzie zawierać numer konta do uiszczenia należności oraz informację o wprowadzeniu na listę.

TYLKO WPŁATA NALEŻNOŚCI ZA KURS REZERWUJE MIEJSCE.

Więcej informacji pod numerem telefonu: 12 656 17 26.

Zajęcia odbywają się w siedzibie Szkoły Visual Merchandisingu przy ulicy Zamoyskiego 52, w Krakowie.

Dla osób spoza Krakowa jest możliwość zakwaterowania w bardzo przystępnych cenach.

Krakowskie Szkoły Artystyczne są wpisane na listę WUP, w związku z czym istnieje możliwość ubiegania się o refundację kosztów kursu, zarówno dla osób bezrobotnych, jak i pracujących.

DZIEŃ PIERWSZY
/ WYKŁADY – VISUAL MERCHANDISING
/ WARSZTATY VM
10.00-10.15 rozpoczęcie
10.15 – 13.15 wykład (4 godziny lekcyjne)
13.15 – 14.15 – przerwa
14.15 – 16.45 warsztaty VM (4 godziny lekcyjne)

ZAGADNIENIA:
1. WYKŁAD: najważniejsze zasady ekspozycji produktu.
2. WARSZTATY:
a. budowanie zaawansowanych palet kolorystycznych (wzór / kolor / materiał),
b. budowanie zaawansowanych grup produktowych (wzór / kolor / materiał / kolekcja),
c. inspiracje w visual merchandisingu (moodboard VM).

 

DZIEŃ DRUGI / ĆWICZENIA ZWIĄZANE Z ARANŻACJĄ VM
9.30 – 12.15 zajęcia praktyczne (4 godziny lekcyjne)
12.15 – 14.00 przerwa
14.00 – 15.45 zajęcia praktyczne (4 godziny lekcyjne)

ZAGADNIENIA / ZADANIA:
1. Aranżacja produktu w oparciu o gotowe grupy produktowe.
2. Aranżacja szafy na 3 sposoby.
3. Aranżacja stołów ekspozycyjnych na 3 sposoby.
4. Stylizacja manekinów na 3 sposoby.
5. Budowanie grup setowych a zmiany stylizacji witryn (projektowanie zmian w stylizacji manekinów).
6. Projektowanie witryny sklepowej.

MATERIAŁY, W KTÓRE NALEŻY SIĘ ZAOPATRZYĆ:
1. magazyny wnętrzarskie – różne wydania / różne numery
2. magazyny typu: avanti / hot (z ubraniami na płasko) – różne wydania / różne numery

Adam-Bakalarz