Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Program Szkoły Kreatywnej Fotografii SKF/School of Creative Photography - KSA

Powrót do strony Szkoły Kreatywnej Fotografii

AUTORSKI PROGRAM NAUKI NAKIEROWANY NA WIEDZĘ PRAKTYCZNĄ

Od pierwszego semestru 95 % zajęć w naszej szkole to zajęcia warsztatowe. Poza podnoszeniem technicznych umiejętności koncentrujemy się na stymulowaniu kreatywności, na rozwoju wrażliwości artystycznej oraz na podnoszeniu wiedzy o współczesnych tendencjach w fotografii. Absolwenci otrzymują dyplom z tytułem ARTYSTA FOTOGRAFIK. W programie znalazły się również specjalistyczne techniki, takie jak guma chromianowa i cyjanotypia.

Program obejmuje zajęcia warsztatowe i wykłady z następujących tematów -zobacz szczegóły programu poniżej:
1. FOTOGRAFIA MODY
2. PRACOWNIA KOMPUTEROWA
3. FOTOGRAFIA ŚLUBNA
4. FOTOGRAFIA PORTRETOWA
5. FOTOGRAFIA INSCENIZACYJNA
6. FOTOGRAFIA AKTU (STAŁY UDZIAŁ MODELEK I MODELI)
7. TECHNIKA GUMY CHROMIANOWEJ
8. HISTORIA FOTOGRAFII I ZAGADNIENIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ
9. FOTOGRAFIA REKLAMOWA
10. TECHNIKI PREZENTACJI (ZASADY PRZYGOTOWANIA PROFESJONALNEGO PORTFOLIO)
11. FOTOGRAFIA KRAJOBRAZU
12. FOTOGRAFIA MARTWEJ NATURY
13. GRAFIKA KOMERCYJNA
14. TECHNIKI FOTOGRAFII
15. FOTOGRAFIA REPORTAŻOWA
16. FOTOGRAFIA ALTERNATYWNA – CYJANOTYPIA
17. FOTOGRAFIA ARCHITEKTURY
18. PRODUKCJA FILMOWA
19. FOTOGRAFIA PRODUKTOWA
20. FOTOGRAFIA KULINARNA

 

1. FOTOGRAFIA MODY

Nauczysz się jak operować światłem, a także poznasz podstawy kompozycji zdjęcia. Pomożemy wydobyć Twój własny styl fotografowania, a studio opuścisz ze zdjęciami do portfolio. Na zajęciach praca z profesjonalną modelką i modelem oraz z projektantem mody /stylistą ze Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru.

  • Przygotowanie edytorialu i sesji komercyjnej zgodnie ze współczesnymi standardami.
  • Sesja komercyjna: budżet, kosztorys, umowa z klientem.
  • Kosztorysowanie sesji komercyjnej – co obejmuje.
  • Dobór sprzętu.
  • Od inspiracji do selekcji zdjęć.
  • Oświetlenie studyjne: plastry miodu, softbox, beauty dish.
  • Oświetlanie elementów o różnej kolorystyce, fakturze.
  • Postprodukcja dużej ilości zdjęć
  • Planowanie ujęć przy dużej ilości elementów ubioru.
  • Artystyczna fotografia mody.
  • Efekt niezwykłości zdjęcia.
  • Długie czasy ekspozycji, malowanie światłem, podwójna ekspozycja itd.
  • Estetyka błędu.
  • Zastosowanie programów do obróbki fotografii: Adobe Photoshop, Adobe Bridge, Adobe Lightroom.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów

Julia Darul 4 3

Fot. Julia Darul

fotografia mody 3 1

fot. Roksana Romańska


 

2. PRACOWNIA KOMPUTEROWA
Przedmiot Pracownia Komputerowa ma na celu nauczyć studenta pracować z programem Adobe Photoshop i innymi programami, których się używa w profesjonalnej pracy z fotografią w cyfrowej przestrzeni. Nie chodzi tylko o cyfrową obróbkę zdjęć, ale też o twórcze wykorzystanie zdobytej umiejętności w pracy na programach komputerowych. Od fotorealistycznej cyfrowej manipulacji z fotograficznym obrazem (fotomontaż, …), poprzez połączenie fotograficznego media z innymi mediami cyfrowymi (fotograficzna animacja,…), aż po interaktywną prace komputerową (strona internetowa …)
Dr sztuki Tomáš Agat Błoński
Fotografia jest dziś artystycznie używana w różnych dziedzinach naszego życia. Studenci  uczą się podstaw programów, i aplikacji pakietu Adobe do łączenia fotografii z innymi kierunkami sztuki wizualnej oraz retuszu zdjęć.
Adobe Photoshop, Adobe Bridge, Adobe Lightroom
Projektowanie grafiki (Graphic Design): Illustrator, InDesign
Wideo: Premiere Pro lub After Effects
Media Społecznościowe i internet (Social media): Xd, Spark

retusz zdjęć

fot. Roksana Romańska

fotografia portretowa 3

fot. Małgorzata Brylla

 

 

3. FOTOGRAFIA ŚLUBNA
Praca z  profesjonalną modelką i modelem. Zdjęcia do Twojego portfolio.

  • Podstawowe zagadnienia w pracy z klientem
  • Najważniejsze kadry w fotografii ślubnej.
  • Kryzysowe sytuacje.
  • Jak pokazać miłość pary młodej.
  • Glamour, czyli piękna panna młoda.
  • Umowa. Kwestie prawne.
  • Sprzęt fotograficzny.
  • Trudne warunki oświetleniowe. Poszukiwanie pięknego światła.
  • Jak z deszczu, mgły, chmur uczynić atuty zdjęcia.
  • Co zrobić kiedy brakuje światła? – zdjęcia w pomieszczeniach.
  • Kilka źródeł światła i mieszanie świateł o różnej temperaturze barwowej.
  • Jak błyskać – wyzwalanie jednej i więcej lamp.
  • Artystyczna fotografia ślubna
  • Postprodukcja zdjęć.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów

Fotografia ślubna 1 1

fot. Anna Zborowska

Fotografia ślubna 2 1

 

4. FOTOGRAFIA PORTRETOWA
Fotografia portretowa to kompilacja zajęć praktycznych, warsztatowych i wykładów. Daje studentom możliwość własnej wypowiedzi artystycznej ale kształtuje również wiedzę na temat tego co było i jest aktualnie w sztuce. Zajęcia skupiają się na klasycznych tematach portretowych i ćwiczeniach związanych z oświetleniem studyjnym i eksperymentalnym. Poszukiwanie nowych form wyrazu, praca w ciemni, zagadnienie komercyjnej fotografii portretowej.
Po rocznej pracy student ma świadomość różnorodności formalnej i tematycznej, które mieszczą się w tytule PORTRET.

Program:

  • Kompozycja w fotografii portretowej.
  • Światło i cień jako element modelujący portret.
  • Głębia ostrości jako znaczący element w kreacji portretu.
  • Perspektywa obrazu fotograficznego i co na nią wpływa.
  • Zagadnienie ruchu rejestrowanego fotograficznie jako aspekt formalny do wykorzystania w kontekście portretu.
  • Rola i znaczenie rekwizytu w fotografii portretowej.
  • High key i low key.
  • Najwięksi światowi portreciści
  • Ingerowanie w proces fotografii analogowej / cyfrowej (modyfikacje, zakłócanie, pseudosolaryzacja, itp.).
  • praktyczne zastosowanie elementów i środków wpływających na charakter fotografii portretowej.
  • analiza i korekta prac odbywa się w ciągu całego semestru.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów

fotografia portretowa 4

fot. Dawid Glica

fotografia portretowa 1

fot. Ewelina Brzezińska

fotografia portretowa 2

fot. Kamila Chwolka

 

5. FOTOGRAFIA INSCENIZACYJNA
Przedmiot Fotografia Inscenizacyjna ma za cel rozwijać myślenie fotograficzne i otwierać go na inne media w obszarze sztuki. Ważne jest fotograficzne wykorzystanie sposobów wypowiedzi jak obiekt, instalacja, land-art, performance, happening,akcja, sztuka procesualna i luminografia – light painting. Chodzi o twórczą prace ze światłem, przestrzenią lub czasem. Celem jest wytworzenie fotograficznego projektu w którym medium fotograficzne jest ostatecznym dziełem, a nie tylko dokumentacją.
Na końcu powstaje seria zdjęć w technice kolorowej, czarno-białej chemicznej fotografii, cyfrowego wydruku, fotograficznej animacje, pracy interaktywnej, lub innej pracy artystycznej wychodzącej z media fotograficznego.
dr.Tomasz Błoński
Poruszane zagadnienia sm.in. :

  • od pomysłu do postprodukcji
  • praca  ze  światłem
  • długie czasy ekspozycji
  • podwójna ekspozycja
  • techniki fotografii kolorowej,czarno-białej,cyfrowej
  • kreacja fikcyjnej rzeczywistości, poruszającej emocje odbiorcy
  • najwięksi twórcy fotografii inscenizowanej: Gregory Crewdson, Jeff Wall, Cindy Sherman

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów

Fotografia inscenizowana 2

fot. Anna Pietrzyk

Fotografia inscenizowana

fot. Dawid Glica

 


5. FOTOGRAFIA AKTU (STAŁY UDZIAŁ MODELEK I MODELI)
„Nude” lub „Body as a form” to najczęstsze, angielskie nazwy przedmiotu „akt”. Staramy się wyjść poza te ramy, a prace naszych absolwentów cechuje przede wszystkim ogromna różnorodność. Szkoła zapewnia modelki lub modeli, ale dużo prac powstaje poza zajęciami. Ręcznie tworzone odbitki czarno-białe konkurują ze zdjęciami po gruntownej obróbce w Photoshopie. Najlepsze rezultaty zapewnia przemyślana idea, szaleństwo na planie i skupienie przy postprodukcji.
Zajęcia fotografii aktu mają na celu stworzenie przez słuchaczy prac ciekawszych estetycznie lub formalnie od tych dotychczas opublikowanych. Wymagany jest duży stopień odrealnienia. Dopuszczalne są wszystkie techniki rejestracji obrazu. Kładziony jest nacisk na manualne zabiegi postprodukcji, które dają niezwykłe efekty w połączeniu z obróbką programami graficznymi.
Zajęcia obejmują:

  • Prawo autorskie w fotografii- wykład i przykłady własnych doświadczeń wykładowcy
  • Pokazanie kanonów oświetlenia stosowanego przy akcie*
  • Wykonywanie zdjęć aktów modelki lub modela zaangażowanego przez szkołę
  • Wytyczne wykonania aktów poza szkołą
  • Omówienie tematów i warunków zaliczenia
  • Konsultacje indywidualnych prac
* Podobnie jak przy każdym rodzaju fotografii można, a czasem trzeba, łamać kanony, ale najpierw trzeba je znać.

 

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów 

fot. Radosław Ragan

fot. Ewa Bilan – Stoch

 


6. TECHNIKA GUMY CHROMIANOWEJ
Guma chromianowa to technika XIX wieku, przeżywająca obecnie ponowny rozkwit. Je zalety to wyjątkowość każdej odbitki i udowodniona trwałość kilku tysięcy lat. Obraz ma bowiem skład egipskich manuskryptów. Używa się papierów o różnym składzie, soli chromu jako środka światłoczułego, dowolnych pigmentów i gumy arabskiej, która wiąże pigment z papierem.
Zamiast papieru można używać innego podłoża. Posługujemy się negatywami wielkości odbitki i naświetlamy obraz na słońcu lub lampą UV.
Zajęcia obejmują:

  •  Sprecyzowanie ostatecznego obrazu zgodnie z zadanym tematem
  • Przygotowanie podłoża żelatyną i formaliną.
  • Przygotowanie negatywu z pomocą programów graficznych lub zabiegów manualnych
  • Sporządzenie emulsji o składzie zgodnym z zamierzeniem twórczym
  • Nałożenie emulsji na podłoże
  • Naświetlenie odbitki
  • Wywołanie odbitki w wodzie
  • Oprawa odbitki i podpis autorski
  • Wszystkie etapy są konsultowane.

Zajęcia obecnie prowadzone są „w realu”, choć w semestrze letnim 2020 prowadzone były zdalnie z zadawalającymi rezultatami.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów 

Anna Michalska

Monika Zawada

Monika Zawada

Katarzyna Niedźwiecka

7. HISTORIA FOTOGRAFII I ZAGADNIENIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ
Zajęcia mają za zadanie przybliżyć kroki milowe w fotografii. Oparte są o pracę i podejście do zawodu najznamienitszych artystów w historii fotografii. W zależności od potrzeb, oraz zainteresowań grupy, część wykładów jest poszerzana. Poniżej tematy i najważniejsze nazwiska, jako reprezentacja czasów i stylów.
Niktóre poruszane zagadnienia połączone z prezentacją prac wielu fotografów:

  • Pierwszi twórcy fotografii: Niepce, Daguerre, Talbot.
  • George Eastman oraz firma Kodak.
  • Fotografia wojenna oraz fotografowie Japońscy po bombie atomowej.
  • Fotografia jako narzędzie propagandy.
  • Typologia.
  • Fotografia dokumentalna.
  • Twórcy współczesnych trendów nie tylko w fotografii mody: Araki, Helmut Newton, Peter Lindbergh, Annie Leibovitz, Richard Avedon.

zobacz dyplomy absolwentów

 

8. FOTOGRAFIA REKLAMOWA
Podczas zajęć  na tej pracowni słuchacze nabywają umiejętności wykonania kreatywnej fotografii reklamowej o wysokiej estetyce, dobrej technice wykonania wraz z naniesieniem hasła reklamowego. W trakcie ćwiczeń poruszane są wszystkie aspekty ważne w fotografii reklamowej: estetyka, kompozycja, postprodukcja, pomysł, hasło reklamowe, techniczne aspekty, oświetlenie. Ćwiczone jest również wykonywanie fotografii katalogowej oraz w stylu życia. Pracownia ma na celu rozszerzyć granice kreatywności, w ślad za powiedzeniem, iż „jedyne co nas ogranicza to nasza wyobraźnia”.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów 

Ewelina Siemko

Maciej Walaszczyk

 

9. TECHNIKI PREZENTACJI (ZASADY PRZYGOTOWANIA PROFESJONALNEGO PORTFOLIO)
Na zajęciach z techniki  z technik prezentacji  studenci uczą się zasad projektowania portfolio, przygotowania identyfikacji wizualnej, projektują plakat i zaproszenie na swoją wystawę dyplomową oraz ulotki promocyjne, wizytówki i inne materiały reklamowe, które mogą się okazać konieczne. Omawiane są też podstawy przygotowania własnej strony w internecie. Szczególny nacisk kładziemy na opanowanie metod obróbki cyfrowej i przygotowania do druku.

Główne tematy zajęć:

  • dostępne techniki druku i sposoby jego uszlachetniania,
  • podstawowe prace introligatorskie,
  • elementy publikacji: strona przedtytułowa, strona tytułowa, profil zawodowy i cv, spis treści, strona działowa, różne sposoby prezentowania realizacji z toku nauczania,
  • elementy strony: format, siatka projektowa, layout, typografia, kolumna tekstowa, tytulatura, elementy uzupełniające stronę, żywa pagina, numeracja.

Programy graficzne:

  • Dedykowane: Adobe InDesign, Affinity Publisher
  • Opcjonalne: Adobe Illustrator, Affinity Designer, Corel Draw

Realizacja:

  • Projekt personalnej wizytówki
  • Projekt ulotki/broszury promującej autora oraz wybraną pracę artystyczną/projekt
  • Projekt portfolio zawierający prace z toku nauczania

We wszystkich zadaniach należy rozważyć sposób wykończenia materiałów poligraficznych oraz zaprezentować ich wizualizację lub sfotografowany prototyp.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów

 

10. FOTOGRAFIA KRAJOBRAZU

Klasyczny przedmiot, uczy pracy w terenie, korzystanie z naturalnego oświetlenia i sztuki kompozycji. Krajobraz to wyszukiwanie w otaczającej przestrzeni i umiejętność interpretacji tego co widzimy. Studenci poznają style , kierunki i wybitne postaci fotografów tej dziedziny. Poznają sposoby uatrakcyjniania zdjęć krajobrazowych, jak również kierunki komercyjnego ich wykorzystania. Program oparty na zajęciach plenerowych. Krótkie wyjścia w trakcie zajęć w celu realizacji konkretnych ćwiczeń i konsultacja na bieżąco wyników, jak i też dłuższe plenery całej grupy w jedno miejsce. Studenci wykonują też zadania domowe, średnio po jednym na miesiąc.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów 

fot. Aleksandra Konik

kierunek fotografia

fot. Michał Wloch

 

11. FOTOGRAFIA MARTWEJ NATURY

Przedmiot należy do grupy fot. inscenizowanej, gdzie wszystko zależy od fotografa, idealna okazja do nauki kompozycji, ćwiczeń oświetlenia, dostrzegania szczegółów. Nacisk kładziony na fotografowanie przedmiotu, wydobywanie kształtów, podkreślanie rodzajów materiałów, faktur, odbić itd. Przedmiot w fotografii katalogowej i reklamowej, a także w powiązaniu z klasycznym malarstwem. Program oparty w 100% na zajęciach praktycznych. Ćwiczeniach indywidualnych i grupowych. W grupowych studenci uczą się współdziałania, poza tym w grupie łatwiej o większą ilość rekwizytów. Praca w grupie pozwala mniej doświadczonym szybciej opanować podstawy a tym bardziej zaawansowanym daje szanse kierować zespołem.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów  

martwa nautra 1

martwa natura 7

12. GRAFIKA KOMERCYJNA
Program:

  • budowa logotypów z zastosowaniem zasad złotej proporcji
  • obsługa programów Adobe InDesign CC i Adobe Illustrator ;CC (opcjonalnie jeśli starczy czasu bądź studenci poproszą: Adobe Photoshop CC, Adobe Lightroom Classic CC, Adobe Premiere Pro CC, Adobe After Effects CC, Adobe XD)
  • przygotowanie do druku
  • produkcja materiałów komercyjnych takich jak: plakat, logo, broszura, książka ect.
  • korzystanie z narzędzi dostępnych w programach
  • używanie kilku programów jednocześnie w pracy nad jednym projektem
  • różne metody projektowania graficznego
  • retusz, praca z tekstem, kompozycja (układ i kolor)

Realizacja:

  • wytłumaczenie narzędzi i układów programów
  • otwarty dialog ze studentami
  • uproszczenie metod studentów tak aby nie ingerować w ich własny proces twórczy, a jedynie usprawnić ich pracę
  • indywidualne podejście do problemów
  • prace domowe aby sprawdzić jak studenci radzą sobie z przyswojoną wiedzą

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów   

 

13. TECHNIKI FOTOGRAFII

CELEM zajęć jest przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej umożliwiającej studentom opanowanie umiejętności z zakresu sprzętu fotograficznego, oświetleniowego i ciemniowego, umożliwiających wykonywanie  prac
z zakresu komercyjnej fotografii jak i pomocne w działaniach artystycznych.

  • Obiektywy: szerokokątne , teleobiektywy  .
  • Obiektywy specjalne: makro, portretowe, lustrzane, super jasne.
  • Wady optyczne: aberracje chromatyczne, sferyczne, dystorsja, winietowanie.
  • Ekspozycja: czas, przysłona,czułość.
  • Światło: źródła światła o różnej temp barwowej, filtry konwersyjne, balans bieli.
  • Aparaty fotograficzne: małoobrazkowe, średnioformatowe.
  • Aparaty APS i pełno klatkowe.
  • Głębia ostrości.
  • Oświetlenie studyjne.
  • Lampa błyskowa reporterska.
  • Akcesoria fotograficzne.
  • Fotografia analogowa,techniki specjalne
  • Archiwizacja negatywów.
  • Fotografia makro
  • Edycja zdjęć w podczerwieni.
  • Wymagania sprzętowe, filtry, filmy, ekspozycja.
  • Sekwencja fotograficzna.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów


Anna Zborowska

Joanna Zawiślan

 

14. FOTOGRAFIA REPORTAŻOWA

  • To poligon dla sprzętu (przydatna perfekcja obsługi), szkolenie w umiejętności opowiadania historii za pomocą obrazu.
  • Sprzyja otwarciu się na otoczenie, ciekawych ludzi. Doskonalenie zmysłu obserwacji.
  • W programie też ćwiczenia z modnej ostatnio fotografii ulicznej.
  • Sztuka selekcji zdjęć i tworzenie spójnych zestawów.
  • Studenci też poznają techniki wykonywania zdjęć bez zwracania uwagi na siebie jak i zagadnienia prawne związane z „prawami do twarzy”
  • Poznają sylwetki klasyków fotografii reportażowej.
  • W programie poza wprowadzeniem teoretycznym plenery i ćwiczenia.
  • Zaliczenie przedmiotu na podstawie dużego reportażu na ciekawy temat i prac w ciągu semestru.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów 

Alicja Malczewska

Rafał Woźniak

studia fotografia

15. FOTOGRAFIA ALTERNATYWNA – CYJANOTYPIA
Strona jest w przebudowie. Więcej informacji wkrótce.
zobacz prace studentów
oraz dyplomy absolwentów 

 

16. FOTOGRAFIA ARCHITEKTURY
Strona jest w przebudowie. Więcej informacji wkrótce.
zobacz prace studentów
oraz dyplomy absolwentów 

 

17. PRODUKCJA FILMOWA

Podstawy produkcji filmowej w Adobe Premiere Pro obejmują cięcie i montaż filmu. Edycja dźwięku, kolorów i ogólnej estetyki obrazu. Efekty specjalne takie jak: green screen, motion tracking, masking, nagrywanie i miksowanie filmów razem. I oczywiście renderowanie wideo i animacji w odpowiednim formacie dla Twojej platformy!
zobacz dyplomy absolwentów

 

18. FOTOGRAFIA PRODUKTOWA
Strona jest w przebudowie. Więcej informacji wkrótce.
zobacz prace studentów
oraz dyplomy absolwentów

 

19. FOTOGRAFIA KULINARNA
Strona jest w przebudowie. Więcej informacji wkrótce.

zobacz prace studentów oraz dyplomy absolwentów

 

Przewaga zajęć praktycznych nad teoretycznymi wynika z naszego założenia „uczyć przez działanie”. Zapewniamy do dyspozycji studentów 3 studia fotograficzne (w tym jedno o powierzchni 160m2) z profesjonalnym wyposażeniem – oświetleniem i 42-calowym telewizorem umożliwiającym natychmiastowy podgląd zdjęć oraz 2 ciemnie fotograficzne i 3 sale komputerowe.

Studio-1

Produkcja sesji zdjęciowych jest realizowana przy udziale modelek z Agencji Modelek i Promocji Mody Reklamex. Pierwszy rok nauki w szkole fotograficznej ukierunkowany jest na rozwinięcie wyobraźni artystycznej oraz na zdobycie solidnych podstaw warsztatu. W przekonaniu autorów programu oba te cele można zrealizować nie zniechęcając słuchacza suchymi, teoretycznymi wiadomościami. Drugi rok poświęcony jest doskonaleniu świadomości celów fotografii, relacji między fotografią a jej społecznym odbiorem, fotografii reklamowej, komputerowej obróbce zdjęć, współpracy z drukarnią, przygotowaniu własnego portfolio oraz realizacji pracy dyplomowej.

 

W ramach dyplomu każdy słuchacz musi przygotować autorską wystawę w jednej z galerii bądź klubów w Krakowie, na wernisaż której zapraszane są liczne media. Kurs fotografii, który proponuje Szkoła Kreatywnej Fotografii to dwa lata nauki zapewniające otrzymanie komplementarnej wiedzy z zakresu każdej z dziedzin fotografii. Nie zapewnią tego krótkie kursy fotografii. Wiele osób wybiera naukę w naszej szkole jako alternatywę dla studiów podyplomowych, dającą możliwość zdobycia zawodu potwierdzonego dyplomem.

Krótki film z zajęć w szkole – kliknij tutaj

Od 2009 roku słuchacze mogą korzystać z internetowej platformy informacyjnej, gdzie po zalogowaniu się na swoje konto mają dostęp do najważniejszych informacji oraz aktualnych planów zajęć.

Call Now ButtonZadzwoń teraz