Kurs visual merchandisingu I stopień - podstawy visual merchandisinguKurs visual merchandisingu I stopień - podstawy visual merchandisingu
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Kurs visual merchandisingu I stopień - podstawy visual merchandisingu

kurs-visual-merchandisingu

Termin: szczegóły wkrótce

Cena: 800 zł

Ilość miejsc ograniczona max 14 osób. Decyduje kolejność wpłat.

Zapisy na kurs mailowo: kursy@ksa.edu.pl

W tytule wiadomości należy podać tytuł i wybraną datę kursu, w treści imię, nazwisko oraz numer kontaktowy. Wiadomość zwrotna będzie zawierać numer konta do uiszczenia należności oraz informację o wprowadzeniu na listę.

TYLKO WPŁATA NALEŻNOŚCI ZA KURS REZERWUJE MIEJSCE.

Więcej informacji pod numerem telefonu: 12 656 17 26.

Krakowskie Szkoły Artystyczne są wpisane na listę WUP, w związku z czym istnieje możliwość ubiegania się o refundację kosztów kursu, zarówno dla osób bezrobotnych, jak i pracujących.

Dla osób spoza Krakowa jest możliwość zakwaterowania w bardzo przystępnych cenach.

Standardowe szkolenie SVM, doskonale znane w branży modowej i nie tylko. W sposób przystępny i kreatywny wprowadza uczestników w świat visual merchandisingu – dziedziny, która powoli rewolucjonizuje Polski rynek sprzedażowy. Ciekawe wykłady ilustrowane bogatym materiałem zdjęciowym, zagadnienia koloru, kompozycji i głównych założeń prezentacji produktów to tylko niektóre z zagadnień poruszanych na szkoleniu.

DZIEŃ I / WYKŁADY – VISUAL MERCHANDISING
10.00-10.15 rozpoczęcie
10.15 – 13.15 wykład (4 godziny lekcyjne)
13.15 – 14.15 – przerwa
14.15 – 16.45 wykłady (4 godziny lekcyjne)

ZAGADNIENIA:
1. Wprowadzenie do zagadnień visual merchandisingu.
2. Możliwości i struktury zawodowe w obszarze VM.
3. Elementy psychologii klienta.
4. Atmosfera i doświadczenie w visual merchandisingu.
5. Produkt a visual merchandising.
6. Podstawowe kryteria prezentacji produktu.
7. Przestrzeń w visual merchandisingu – layout i podstawowe strefy sklepu.
8. Rola i zadania witryn sklepowych w efektywnie działającym visual merchandisingu.
9. Materiały POS – rola, znaczenie, zasady ekspozycji.
10. Najczęstsze błędy w visual merchandisingu.

DZIEŃ II / WARSZTATY VM
9.30 – 12.30 zajęcia praktyczne (4 godziny lekcyjne)
12.30 – 13.15 przerwa
13.15– 16.15 zajęcia praktyczne (4 godziny lekcyjne)

ZAGADNIENIA / ZADANIA:
1. Budowanie palet kolorystycznych.
2. Budowanie zestawów produktowych (sety ekspozycyjne).
3. Aranżacja szafy produktowej (ściana ekspozycyjna).
4. Aranżacja stołów ekspozycyjnych.
5. Aranżacja i stylizacja manekinów i kubików ekspozycyjnych.
6. Aranżacja witryny sklepowej.

MATERIAŁY, W KTÓRE NALEŻY SIĘ ZAOPATRZYĆ:
1. magazyny wnętrzarskie – różne wydania / różne numery
2. magazyny typu: avanti / hot (z ubraniami na płasko) – różne wydania / różne numery

Milena-Czajkowska5