Visual Mechandising Leili MenchariVisual Mechandising Leili Menchari
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Visual Mechandising Leili Menchari

Mają przyciągać wzrok, skupiać na sobie uwagę i zachęcać do wejścia. Mają sprawić, że potencjalny klient zatrzyma się na chwile i wejdzie na dłużej. Mają tak wyeksponować produkt, by od razu rzucał się w oczy. Nie będąc przy tym nachalnym. A przy tym wszystkim – często mają być małymi dziełami sztuki.

Bo visual merchandising to nie tylko nauka prezentacji produktu w przestrzeni sklepowej. To o wiele więcej, a witryny jakie posiada marka Hermès świadczą o tym najlepiej. Leila Menchari od lat swoją praca daje świadectwo tego, że wystawa to nie szyba, produkt i dobre oświetlenie. To raczej mała scenografia, odrębny świat, w który można się przenieść prosto z ulicy.

A przenieść się można prosto do Indii, na plażę pełną piasku, prosto do dżungli. A może do małej chatki, pełnej przepychu sypialni, pracowni muzyka. Na jedną chwilę można się znaleźć w alternatywnej rzeczywistości z pomarańczową wieżą Eiffla, zdekonstruowanym, białym brukiem  i muszlami,  w których czają się przepiękne szpilki.

Mistrzostwo Leili Menchari znane jest na całym świecie. Czy i nasi studenci osiągną jej poziom? Ich pierwsze prace można zobaczyć w naszej galerii.

40150_159432987427980_2366375_n 74578_159433514094594_5431279_n 149752_159433987427880_8375179_n 73148_159432674094678_7123668_n 149977_159433084094637_306811_n

tekst: Marta Dyba
zdjęcia: http://trendland.com/leila-menchari-behind-hermes-windows/