noscript image
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Visual Mechandising Leili Menchari

Mają przyciągać wzrok, skupiać na sobie uwagę i zachęcać do wejścia. Mają sprawić, że potencjalny klient zatrzyma się na chwile i wejdzie na dłużej. Mają tak wyeksponować produkt, by od razu rzucał się w oczy. Nie będąc przy tym nachalnym. A przy tym wszystkim – często mają być małymi dziełami sztuki.

Bo visual merchandising to nie tylko nauka prezentacji produktu w przestrzeni sklepowej. To o wiele więcej, a witryny jakie posiada marka Hermès świadczą o tym najlepiej. Leila Menchari od lat swoją praca daje świadectwo tego, że wystawa to nie szyba, produkt i dobre oświetlenie. To raczej mała scenografia, odrębny świat, w który można się przenieść prosto z ulicy.

A przenieść się można prosto do Indii, na plażę pełną piasku, prosto do dżungli. A może do małej chatki, pełnej przepychu sypialni, pracowni muzyka. Na jedną chwilę można się znaleźć w alternatywnej rzeczywistości z pomarańczową wieżą Eiffla, zdekonstruowanym, białym brukiem  i muszlami,  w których czają się przepiękne szpilki.

Mistrzostwo Leili Menchari znane jest na całym świecie. Czy i nasi studenci osiągną jej poziom? Ich pierwsze prace można zobaczyć w naszej galerii.

40150_159432987427980_2366375_n 74578_159433514094594_5431279_n 149752_159433987427880_8375179_n 73148_159432674094678_7123668_n 149977_159433084094637_306811_n

tekst: Marta Dyba
zdjęcia: http://trendland.com/leila-menchari-behind-hermes-windows/